Platinum Development

Dezvoltare personală în carieră și în viața personală

Business Days, tărâm al informației și al networkingului
Iun24

Business Days, tărâm al informației și al networkingului

Tin minte prima mea aparitie la Business Days. Se intampla acum 2 ani si 2 luni. Eram terifiata si mai presus de toate, singura. Eram in faza de a-mi pune afacerea pe picioare si munceam pana la epuizare. Anii in care am fost plecata din tara m-au deconectat de zona de business din Romania si nu mai stiam pe nimeni, dar nici nu am revenit la trecut si la ce lasasem in urma. Am reinceput totul de la zero.

Citeşte +
Brian Tracy in Romania!!! Legea Acumularilor.
Ian08

Brian Tracy in Romania!!! Legea Acumularilor.

Brian Tracy vine in 25 martie in Romania, un prilej foarte bun sa deschid noul an cu un articol dedicat lui. In calitate de parteneri ai evenimentului iti oferim o reducere de 20% la orice bilet achizitionat, folosind codul Platinum20. Voi, cititorii acestui site, stiti ca de fiecare data am selectat cu grija participarea si promovarea evenimentelor calitative. Inscriere pentru 25 martie, Cluj-Napoca Inscriere pentru 27 martie, Bucuresti De ce Brian Tracy? Consider ca orice persoana interesata de dezvoltarea sa personala a auzit deja de Bryan Tracy, deci rolul meu este unul facil. Faptul ca mai am ocazia sa-mi cunosc inca un mentor in persoana, fara sa ma deplasez peste hotare, mi se pare extraordinar. Brian Tracy ocupa rol central in arena greilor in sectorul de dezvoltare personala. Ca sa nu mai spun ca a fost mentorat si a lucrat strans alaturi de Jim Rohn, mentorul meu de suflet. Diferenta mare este ca Brian Tracy este inca in viata si avem ocazia sa-l cunoastem personal la Cluj, respectiv Bucuresti. Asemenea ascensiunii multor nume de renume din istoria dezvoltarii personale, Brian Tracy a pornit de jos, din saracie, apoi a intrat in domeniul vanzarilor atingand in timp culmile succesului, demonstrand inca o data ca se poate, indiferent care sunt carentele tale din copilarie. Biografia sa cat si munca de o viata vorbeste de la sine, printr-un simplu search pe google gasiti orice lamuriri sau informatii suplimentare de care ati mai putea avea nevoie. Si pentru ca vroiam sa conectez anuntul venirii lui Brian Tracy in Romania cu un articol inspirat din munca sa, m-am decis sa aborbez un subiect atractiv si bine venit la inceput de an. Pentru ca, nu-i asa, cine nu-si doreste sa aiba parte de un an mult mai prosper decat cel care a trecut. Asa ca, subiectul prosperitate vine ca o manusa in noul an. Reteta lui Brian pentru prosperitate merge conform legii acumularilor, este o reteta care seamana mult cu cea a lui Jim Rohn si sigur o sa va placa. Legea acumularilor Daca ati auzit de zicala “micile lucruri conteaza” atunci poate sunteti deja familiarizati cu Legea Acumularilor. Asta deoarece aceasta lege spune ca tot ceea ce este maret si demn de pomenit in viata unei persoane consta in acumularea acelor mici eforturi sau sacrificii pe care aparent nimeni nu le apreciaza. Se spune ca toate se acumuleaza de-a lungul timpului. E precum un bulgare de zapada, care incepe la dimensiuni foarte mici, dar apoi continua sa creasca. Ce ai de facut pentru a beneficia de legea acumularii? Sunt 3 puncte cheie pentru asta. 1. Daca ai citit despre cei 4 piloni ai dezastrului in...

Citeşte +
Business Days Craiova 2013 – O poveste romantata despre business
Iun25

Business Days Craiova 2013 – O poveste romantata despre business

Dupa cum unii dintre voi ma stiti deja, imi place sa fac lucrurile putin mai altfel, asa ca iata un nou articol business, dar scris pe suflet, sau pe „corazon” mai latineste asa 🙂 Citandu-mi mentorul de suflet, Jim Rohn: “Tu esti media celor 5 oameni cu care-ti petreci marea parte a timpului”. Extrapoland de la acest citat nu avem decat sa ne uitam in jur, sa studiem grupurile de oameni si sa descoperim un tipar care intotdeauna exista, cand ai ochii dezvoltati sa vezi asta. Fa un simplu exercitiu. Gaseste-ti 5 oameni de succes pe care-i admiri, de oriunde, din orice domeniu. Cu cat poti afla mai multe informatii despre ei cu atat mai bine. Odata identificati apuca-te si cauta sa vezi care este anturajul acelor persoane, cine sunt persoanele cele mai apropiate langa care acele persoane isi petrec majoritatea timpului. Fa la fel cu 5 oameni pe care-i displaci/detesti, sau a caror viata nu ai vrea s-o ai sub nici o forma. Si apoi fa acelasi lucru. Si dintr-o data vei avea o revelatie. Acel mare adevar, dupa care cei ce se aseamana se aduna. Daca anturajul tau nu corespunde obiectivelor tale de viata, poti incepe oricand sa-ti imbunatatesti acest anturaj, incepe cu o singura persoana pe care o admiri si care te poate inspira. Aceste persoane sunt cel mai adesea cele care sunt pozitive, ambitioase si care te pot sustine in drumul tau intr-o forma sau alta. Cele care iti acorda credit si iti sunt alaturi atunci cand vrei sa-ti iei zborul si sa-ti realizezi visele marete. Cele care nu rad de tine si nu te ironizeaza atunci cand expui ceva care aparent ar putea parea prea indraznet sau irealizabil. Cum poti romanta o intalnire de business ? Suna oarecum nefiresc? Cum poti sa romantezi un eveniment de business precum Business Days? Eu pot. Imaginati-va totul din prisma networkingului. Adica magia in a cunoaste oameni, atunci cand vrei sa-i cunosti cu adevarat. Daca te duci cu o astfel de atitudine si entuziasm vei avea parte de multe surprize. Pe langa faptul ca poti sa-i cunosti in persoana pe cei pe care-i admiri sau ti-ai propus sa-i cunosti de acasa, poti ajunge sa cunosti persoane care nu erau pe lista ta, insa s-au dovedit a fi adevarate surprize placute la locul faptei. Si daca iti faci bine treaba de networker, ajungi sa cunosti oameni si sa legi relatii autentice si bazate pe reciprocitate. Desigur, nu intotdeauna persoanele cu care considerai ca te intelegi vor deveni prietenii, colaboratorii, mentorii tai. S-ar putea ca pur si simplu sa nu se lege nimic intre voi, insa poti avea surprize ca...

Citeşte +
Platinum te trimite la Leadership Summit 2013
Mai10

Platinum te trimite la Leadership Summit 2013

Pentru ca anul trecut am facut acelasi lucru si concursul nostru a avut un mare succes, ne-am decis sa scoatem si in acest an 3 bilete de acces la Leadership Summit 2013. Acesta va avea loc pe data de 22 Mai in Bucuresti, la Alexander Events Hall. Aveti link-ul evenimentului aici. Ce se intampla la editia din anul acesta? 8 speakeri cu experienta si cu 8 povesti diferite va asteapta la evenimentul dedicat leaderilor din Romania, sau celor care doresc sa se lase inspirati in drumul lor si sa plece cu cat mai mult know-how de acolo. Si bineinteles evenimentul este un cadru excelent pentru networking de cea mai buna calitate, unde ai ocazia sa cunosti si sa dezvolti relatii cu oameni potriviti obiectivelor tale de business, indiferent de domeniu. Adrian Florea, Andy Szekely, Silviu Hotaran, Eusebiu Burcas, Diana Vitan, Bogdan Comanescu, Amalia Sterescu, si Sorina Bradea sunt cele 8 nume prezente anul acesta. Ca si moderatori ii veti intalni pe Laszlo Pacso (organizatorul principal al evenimentului) si pe Mihaela Tatu (Co-fondator, Asociatia femeilor de pretutindeni). Chiar si pentru 2 nume de pe aceasta lista si merita sa fii prezent(a). Fiecare are ce sa ne spuna si posibilitatea de a-i avea pe toti in acelasi loc este o investitie inteligenta pentru dezvoltarea fiecaruia. Cum poti castiga unul dintre cele 3 bilete de acces la eveniment? Concursul din acest an este unul mai simplu decat anul trecut. Ai 3 pasi simpli de facut: 1. sa intri pe pagina noastra de facebook PlatinumDevelopment si sa dai un like paginii noastre, in cazul in care nu ai facut-o deja; 2. sa dai un share la aceasta postare; 3. sa raspunzi in casuta de comment-uri (tot pe pagina noastra de facebook) la intrebarea: „daca ai fi un lider autentic care are in subordine sute de angajati, care ar fi mesajul principal pe care l-ai transmite acestora?” Cele mai ingenioase si originale 3 raspunsuri vor fi premiate. Data limita si desemnarea castigatorilor: 18 Mai. Mult succes! Pentru cei care dintr-un motiv sau altul nu doriti sa luati parte la concurs insa va doriti sa participati la eveniment aveti posibilitatea sa achizitionati bilete la 25% reducere, folosind cuponul de reducere platinum25 direct pe link-ul de...

Citeşte +
Manipulare sau realitate?! Cum sa ai un Porsche peste 20 de ani!
Apr15

Manipulare sau realitate?! Cum sa ai un Porsche peste 20 de ani!

Cand ne referim la acest termen „manipulare” ne vin foarte multe lucrusoare in „cap”. In cea mai mare parte ele au conotatii negative. Adica se intelege ca ceva se intampla impotriva vointei noastre si ca se induce un anumit mesaj/comanda pentru a executa ceva. Ma gandesc ca cei ce manipuleaza masinarii nu sunt foarte deranjati de asta, sau poate ar putea fi daca atunci cand sunt intrebati, „cu ce te ocupi?” trebuie sa raspunda „manipulant X”. Sunt 2 termene de ambiguitate, insa arata mai mult sau mai putin faptul ca atunci cand manipulezi ceva, „obiectul” manipularii tale nu are nimic de obiectat, pentru ca nu e capabil sa o faca dintr-un motiv sau altul. Nu vom putea face niciodata o distinctie clara intre ce poate fi interpretat ca o manipulare buna sau una negativa, pentru ca intr-o forma sau alta noi manipulam cu totii, nu doar obiecte ci si mintea umana. Parintii isi manipuleaza copii intr-o directie sau alta, ii formeaza  in asa fel incat sa transmita mai mult sau mai putin asteptarile lor in ceea ce priveste reusita in viata, sau ce ar trebui sa faca in fiecare etapa a dezvoltarii sale. Invataturile si povetele unui parinte vor bantui mental un copil pana la adanci batraneti, sau pana cand copilul va fi capabil sa faca discernamant intre dorintele sale personale si cele implantate de parinte. In fond, ce vreau eu sa subliniez este faptul ca singura metoda de a manipula in mod ecologic dupa termenii NLP (adica sa fie bine pentru mine, cei dragi si societatea din care fac parte) este sa detii informatia si sa ai capacitate cat mai crescuta de discernamant pentru a-ti folosi liberul arbitru. Daca insa nu esti invatat in scoala despre alfabetul mintii umane, cum functioneaza aceasta, care sunt limbajele de programare si sub ce forma se creeaza ele, o sa fi la cheremul celor care stiu si practica asta. Cine e de vina? Societatea, scoala pentru ca te instruieste ignorant si usor manipulabil? Tu si familia ca nu va educati si dezvoltati individual, atunci atunci cand altii nu o fac pentru voi? Fiecare decide pentru sine. Eu nu sunt aici sa judec si nici n-am s-o fac. Doresc doar sa informez si sa las pe fiecare sa decida pentru Sine conform cunostintelor pe care le detine. Pentru a ilustra arta manipularii si a deschide putin ochii am sa exemplific din actualitate, din societatea noastra de consumerism socio-economic. Si cine sunt detinatorii celor mai bune tactici de manipulare daca nu cei care au finantat acest trend, marile corporatii si industria de marketing prin care pot ajunge la un numar semnificativ de consumatori sau...

Citeşte +
Zig Ziglar – legenda vanzarilor
Noi30

Zig Ziglar – legenda vanzarilor

O alta legenda si mentor scump, Zig Ziglar, ne-a parasit si am ales sa traduc impresiile cuiva care l-a cunoscut bine si ale carui cuvinte pot servi invataminte utile pentru noi toti. Iar materialul care vi l-am tradus e aur curat.

Citeşte +
Calea catre afacerile de succes. Business Days Bucuresti 2012
Noi28

Calea catre afacerile de succes. Business Days Bucuresti 2012

Am mai scris si voi mai scrie articole ce promoveaza evenimente calitative precum este fenomenul Business Days. Spun fenomen pentru ca, intr-o piata precum este Romania in ceea ce priveste platformele business si mai ales de antreprenoriat, Business Days a reusit sa se impuna in 2 ani cat nu s-a reusit in 20 de dupa revolutie. Noi avem inca foarte multe de invatat si recuperat in ceea ce priveste o piata serioasa de business. Domeniul antreprenorial si mai ales cultura antreprenoriala au fost vitregite mult prea mult, iar efectele se vad in piata. Insa prosperitatea unei natiuni este direct proportionala cu existenta si prosperitatea antreprenoriatului. Si la asta as vrea sa mai adaug si mentalitatea antreprenoriala, care aduce responsabilizare si progres in randul angajatilor care s-au dezobisnuit sa mai gandeasca pentru ei insisi. Si ce poti sa faci intr-o piata bolnava in care nu este stimulat antreprenoriatul, respectiv spiritul antreprenorial? Pai sa te aliezi cu altii care doresc acelasi lucru, si asta se realizeaza prin networking. Exact prin asta exceleaza fenomenul Business Days, ofera posibilitatea crearii unor aliante, parteneriate si platforme informationale care sa te duca pe urmatorul nivel in afacerea ta sau profesia ta. [socialring] Think out of the box este o alta calitate a celor ce doresc si reusesc sa se dezvolte in cariera lor. Exista un fel de „blind spot” (punct orb) in care orice profesionist poate sa cada prada. Ma refer la inchiderea in nisa ta, in domeniul tau si participarea exclusiva la aceleasi evenimente, cu aceleasi persoane sau pe aceleasi domenii. Acele simpozioane si congrese la care te duci sau te trimite compania pentru schimb de experienta intre colegii tai. Sunt foarte bune insa nu suficiente pentru dezvoltare, extindere sau cautare de solutii viabile. Pentru ca adesea o industrie se adreseaza unui segment de cumparatori care vin din alte domenii, au o alta optica de viata, o alta psihologie, fata de cei care poate inventeaza sau produc un anumit produs respectiv serviciu. Ca sa va mai indulcesc o sa dau un exemplu din cofetarie. Eu am un lant de cofetarii si am cei mai buni cofetari pe care-i instruiesc si-i trimit la cele mai bune seminarii si workshop-uri pentru a se dezvolta. Insa raman imuni la piata pentru ca nu au nici un contact cu ea. Ei raman limitati si orbiti de aspectul profesiei lor, fara sa dea atentie la ce se intampla in afara. Si atunci apare cineva din exterior care identifica lipsa din primul sector si se duce sa infiinteze un nou lant de cofetarii care are in vedere lipsa viziunii primului lant blocat in propria orbire si restul e istorie. Pe...

Citeşte +
Invataminte de la Social Media Summit Timisoara 2012
Oct02

Invataminte de la Social Media Summit Timisoara 2012

Pe langa faptul ca am regasit o afluenta interesanta de Alexandri si Cristine intre profesionistii Social Media si importanta pisicilor in online, si mai ales pe facebook, a fost un eveniment care mi-a adus cateva informatii noi si interesante despre care am sa relatez in cele ce urmeaza. Social Media si canale precum facebook sunt din pacate sau din fericire o necesitate de care nici un business nu mai poate face abstractie. Pe vorba mea, poti fi oricat de bun sau talentat, daca nu existi in mod vizibil, astfel incat sa te cunoasca lumea e cam degeaba. Si asta este valabil si in vanzare. Daca tu ai ceva de oferit cuiva e de datoria ta sa te faci vizibil pentru a ajunge catre publicul tau tinta, care are nevoie de produsul tau. S-au dus vremurile cand lumea vine la tine sau tu astepti sa fi descoperit ca un guru. Una dintre cheile succesului in afaceri este adaptarea la timpuri si la noi metode, asta inseamna social media, si cei care constientizeaza asta mai repede vor fi mai castigati atunci cand ceilalti vor fi nevoiti sau fortati sa faca la fel. E mai bine sa te adaptezi frumusel in pasi marunti decat sa trebuiasca sa o faci cu forta. Doar daca nu mergem pe principiul „daca-i musai cu placere”. Insa social media devine un musai pentru un business. Asa am ajuns si eu la acest Summit, curioasa fiind de parerea expertilor in domeniu si bine-nteles ca sa invat lucruri care ma pot ajuta in ceea ca fac. Sper sa luati si voi cateva idei utile de pus in practica, sau cel putin de meditat asupra lor. Si in ordinea intrarii in scena: Cristina Putan a facut un studiu de piata care arata negru pe alb cat de la inceput se afla inca promovarea unui business pe social media. Majoritatea firmelor inca identifica prezenta in online doar printr-o simpla pagina de web, care nu poate crea aceeasi legatura cu utilizatorii precum canalele de socializare. Alte statistici indica lipsa oamenilor profesionisti care sa se ocupe de social media, majoritatea companiilor pun un om din interior, insa fara sa aiba asta ca si responsabilitate principala, ceea ce l-ar face pe om sa lucrez dublu daca ar trebui sa-si faca treaba bine pe ambele planuri. Maxim de buget alocat promovarii online pentru zona de vest pare a fi 700-800 de euro. 21 % lucreaza cu freelanceri, 16% cu companii si majoritatea prefera agentii din Cluj si Timisoara, fara a avea o deschidere prea mare catre agentiile bucurestene. Ne referim evident la zona de vest si mai ales Timisoara. In concluzie drumul este inca lung...

Citeşte +
5 lucruri esentiale de luat acasa de la „Antreprenorul Vanzator”
Sep24

5 lucruri esentiale de luat acasa de la „Antreprenorul Vanzator”

Intentia initiala a fost sa scriu un articol gen „lectii de viata” despre workshopul premiera „Antreprenorul vanzator”.  Am adunat foarte multe invataminte si lectii in toata aceasta perioada de pregatiri, inainte, in timpul si dupa workshop. Sunt lucruri cu care noi toti ne confruntam si ne putem asocia cu ele, experiente culese din etape diferite ale vietii noastre. Insa am avut parte de o surpriza frumoasa din partea unui participant, care a scris un articol intreg despre experienta sa. Si ce poate fi mai frumos decat sa poti sa dai stacheta in astfel de situatii. Invat si eu din ele, invatati si voi. Am ramas placut impresionata de punctele semnalate si culese de catre Dani, autorul nostru de astazi. Sunt lucruri esentiale, pe care daca le aplicam in viata noastra putem avea transformari reale. Multumesc frumos de contributie si de feedback. 5 lucruri esențiale pe care le-am învățat la un workshop Fie că vrem fie că nu vrem, atunci când urmează să mergem undeva, să cunoaştem pe cineva, ori să facem ceva anume creierul nostru ne face un plan despre cum poate fi ori ne facem unele aşteptări. Aşa mi s-a întâmplat şi la cel mai recent workshop la care am participat. Deşi nu mi-am făcut planuri şi aşteptări mari, am fost surprins peste măsură. Ce am învăţat de la acest workshop voi scrie în rândurile care urmează. 1. Încrederea de sine. Încrederea de sine atrage! Atrage oameni, parteneri de afaceri, colaboratori, prieteni pe care îi poţi lua în drumul tău.  Este necesar să te cunoşti pe tine şi să îţi regăseşti sinele în tot ceea ce faci, iar dacă vrei ca cineva să creadă în tine, mai întâi trebuie să crezi tu! 2. Mulţumirea de sine. Nu poţi mulţumi pe toată lumea şi nu poţi să-i faci pe toţi să-ţi cadă la picioare. Dacă vei dori să mulţumeşti pe toată lumea vei uita de tine. Aşteaptă-te că mereu să existe cineva care va fi mai bun ca tine, de la care vei avea de învăţat. Aşteaptă-te ca mereu să existe cineva care să nu fie de acord cu tine. 3. Convingerile limitative. Caută convingerile limitative din viaţa ta. Acele convingeri pentru care lucrurile sunt adevărate şi care îţi limitează felul în care acţionezi sau te comporţi. Convingerile pe care ni le însuşim de-a lungul vieţii ne limitează sau ne dau forţă, ne susţin sau ne doboară, ne motivează sau ne demotivează, ne măresc sau ne distrug şansele de reuşită.  Atunci când îţi schimbi o convingere limitativă îţi deschizi o nouă uşă spre reuşită. Cuvinte precum „nu pot…”, „nu sunt în stare să…”, „nu voi fi bun să fac...

Citeşte +
Apple Store – un exemplu de succes?
Sep18

Apple Store – un exemplu de succes?

M-am gandit sa expun din cand in cand studii de caz interesante care ne pot ajuta in business. De ce? Pentru ca in asa fel putem sa vedem exact ce prinde si ce nu prinde la public. De vreme ce brandul Apple este pe val, si nu de azi de maine, este un exemplu mai mult decat bun pentru succesul in afaceri, chiar daca Steve Jobs (antreprenorul vizionar) ne-a parasit. Judecand dupa expectantele Iphone 5 afacerile merg inainte, iar marele fondator a reusit sa insufle acea unicitate care face din brandul sau de suflet un nume cu care multa lume rezoneaza si probabil va continua sa rezoneze. Sa nu uitam ca tot Steve Jobs spunea intr-unul dintre speech-urile sale, exemplificate de toti fanii si aplicantii de public speaking, ca totul este despre client, despre ce vrea acesta si sa descoperi asta chiar inainte sa stie ce vrea. Cam asa functioneaza o minte vizionara. Dar de fiecare data deschiderea spre confortul clientului a fost un factor de baza pentru brandingul Apple. „Oamenii trebuie sa stie cine suntem si ce insemnam”– spunea el. Si exemplul care doresc sa-l mentionez este insasi „platforma de descarcare” catre consumator, prin celebrele Apple Store. De ce are un Apple Store asa mare succes? Pai hai sa vedem pentru asta, care este diferenta intre un magazin clasic ce vinde componente IT si produse similare. Ele isi descarca marfa intr-un spatiu mai mare sau mai mic, in asa fel incat sa le poti vedea si eventual testa. Insa exista acea nota de impersonalitate si stare de disconfort in a explora prea mult sau a cere prea mult intr-un astfel de magazin. Ce a facut Apple Store? A reprodus conceptul de lounge pentru magazinele sale. Si anume, Steve Jobs s-a bagat putin in mintea clientului si de acolo a identificat toate aceste lacune existente pe piata. Pe langa asta isi cunostea produsul si il iubea la nebunie. Si atunci s-a gandit asa. Deci clientul meu vine intr-un astfel de magazin sa-si achizitioneze un computer (dam exemplu) care are fiabilitate mare, calitate buna doar e conceput de mine, posibil pe viata, va plati pe masura; deci el are nevoie si are tot dreptul sa cunoasca si sa se imprieteneasca cu viitorul sau partener de viata/business, etc. Multi pot sa fie utilizatori de Microsoft sau sa fie la prima achizitie de Mac, eu nu am de unde sa stiu asta si nici nu exclud ideea. Si nu inveti sa folosesti un Mac doar printr-o simpla simulare. Ai nevoie de timp, poate sa revii de cateva ori, pana cand simti ca esti stapan pe noua ta achizitie si esti pregatit s-o cumperi....

Citeşte +